VİTAMİN DESTEKLERİ VİTAMİN DESTEKLERİ

ÖZELLİKLER

Hizmet Adı : VİTAMİN DESTEKLERİ

Kategori : VİTAMİN DESTEKLERİ

Vitaminler, vücudumuz için mutlaka gerekli olan organik maddelerdir . Vitaminler, vücudumuzda çok sayıda metabolik olayın gerçekleşmesinde, büyüme, gelişme, görme, üreme, cilt bütünlüğü, bağışıklık sistemi, enerji üretimi gibi görevler yaparlar. Vitaminler suda çözünen (C ve B vitaminleri) ve yağda çözünen (A,D,E,K vitaminleri) olarak iki gruba ayrılır. Suda çözünen vitaminlerin fazlası vücut sıvıları ile atılırken, yağda çözünen vitaminlerin fazlası ise yağ dokusunda depolanır.

Vitamin Desteği nedir?

Vücudumuzda her hastalık bir vitamin veya mineral eksikliği sonucu oluşur.belirli yaşlardan sonra özellikle kırklı yaşlardan sonra ağızdan alınan vitaminler vücut tarafından emilememektedir.Bu yüzden biz kliniğimizde daha çok damardan (IV) tedavileri tercih etmekteyiz.

Kliniğimizde;Yüksek Doz C Vitamini,B Vitaminleri,Myer's Kokteyl(B vitamin kompleksi),Selenyum,Alfalipoik Asit,Glutatyon,NAD+,Çinko, Koenzim,Biotin,Bioksin,Magnezyum,L-Carnitin damardan yapılmaktadır.

Yaşlılar, düşük enerji içeren diyet tüketenler, yeterli ve dengeli beslenmeyi sağlayamayanlar (fiziksel, psikolojik, eko­nomik) ,vejetaryenler (özellikle hiçbir hayvansal gıda tüketmeyen vegan­lar), uzun süre ilaç kullananlar,besin alımını engelleyen hastalıkları olanlar, bir hastalığa bağlı beslenme (nutrisyon) tedavisi alanlar,mide ameliyatı olanlar,diyaliz tedavisi gören hastalar gibi  ; kan değerleri dikkate alınarak uygun vitamin destekleri önerilebilir.Sigara kullananlar için C vitamini desteği önerilmektedir. Ancak, vitamin destek­lerinin kullanımı ile alkol ve sigaranın zararlı etkileri önlenememektedir.

Dr.Ergül KORKMAZER ile İletişime Geçiniz.